.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استنمداد كارمند بازنشسته دولت از رئيس جمهور

یک از کارکنان بازنشسته مازندران با ارسال نامه ای به شمال نیوز ، از رئیس جمهوری خواست تا نسبت به حل مشکلش مساعدت نماید.

متن نامه به شرح ذیل است:

جناب آقاي رئيس جمهور

اينجانب اسماعيل فدايي، كارمند بازنشسته صدا و سيماي مازندران با اندك پس انداز دريافتي از حقوق دوران خدمتم و همسر شاغلم و دريافت وام به مبلغ 420 ميليون ريال از محل اجراي طرح نوين بانك تجارت و مسكن و شهرسازي و پاداش بازنشستگي با اخذ مجوز از شهرداري يك دستگاه ساختمان در شهرستان آمل براي خود و فرزندان احداث نموده ام.

شهرداري آمل اينجانب را به پرداخت مبلغ 130 ميليون ريال بابت جرائم ماده 100 و تراكم محكوم كرده است و اعلام داشته كه مبلغ فوق را نقدا پرداخت تا پروانه پايان كار صادر گردد.

جناب آقاي رئيس جمهور
اينجانب با حقوق بازنشستگي ماهانه شش ميليون ريال و داشتن سه فرزند دانشو و اقساط بانكي چگونه مي توانم اين مبلغ را به صورت نقدي به شهرداري پرداخت كنم.

آقاي رئيس جمهور، بنده براي حل اين مشكل به استانداري مازندران مراجعه نموده و معاون عمراني استانداري به شهرداري آمل دستور داده كه مبلغ فوق را تقسيط و با اخذ ضمانت معتبر پروانه پايان كار صادر كه شهردار آمل از اجراي دستور سرباززده و اعلام داشته كه دستور معاون عمراني خلاق قانون است.

آقاي رئيس جمهور، محض رضاي خدا راه حلي برايم در نظر بگيريد. اينجانب مطيع قانون هستم و سي سال خدمت صادقانه در نظام و انقلاب داشته و تمام عمر خود را صرف آرمان هاي انقلاب، نظام و دولت داشته و دارم.

تا قبل از دوم خرداد 78 كارمند رسمي وزارت كشور به عنوان بخشدار انجام وظيفه كرده و در دوره اصلاحات به صدا و سيما مشغول شدم. با روي كار آمدن دولت جنابعالي با درخواست استاندار وقت مازندران، مدير روابط عمومي و مشاور استاندار مازندران مامور شده و اكنون بازنشسته هستم.

تنها استدعا عاجزانه اينجانب كه به عنوان نيروي بسيجي تابع امام و رهبري اين است كه دستور فرماييد شهردار آمل به صورت تقسيط مبلغ فوق را از اينجانب اخذ و پروانه پايان كار صادر نمايند و چنانچه ظرف دو ماه پروانه پايان كار صادر نگردد سند ساختمان مذكور كه در رهن بانك است از اختيار اينجانب خارج و در اختيار بانك قرار مي گيرد.

با تشكر اسماعيل فدايي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مردیها 9 بهمن 1388
جای تاسف است این کارمند خیلی خودش را سبک ک رده است . شهراریها با اختیار شهردار و یا به توصیه شورا خودشان تقسیط می کنند و رئیس جمهور قانونا مطلقا نمی تواند به شهراداری در این مورد دستور بدهد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.